Zużyte, porysowane, pokryte brudnym nalotem lampy to zmora każdego samochodu po latach użytkowania. Także reflektory w BMW F32 Lift zaliczanym do segmentu klasy średniej, pod wpływem czasu robią się pożółkłe i matowe, co prowadzi do słabej przepuszczalności światła i w konsekwencji dużo gorszej widoczności na drodze.
BMW serii 4 I zostało zaprezentowane po raz pierwszy w 2013 roku.
BMW zdecydowało się po raz pierwszy w historii zastosować numer "4" w ramach uporządkowania polityki nazewniczej na początku drugiej dekady XXI wieku, na mocy której liczby parzyste przypisano odtąd coupe i cabrio, a nieparzyste hatchbackom, sedanom i kombi. W myśl tego, seria 4 to sportowa odmiana BMW serii 3 (F30), uzupełniająca ofertę dwa lata po debiucie podstawowego modelu. Bezpośrednim poprzednikiem serii 4 jest Seria 3 w wariantach coupe i CC o kodzie fabrycznym E92.
Studyjną zapowiedzią BMW serii 4 pierwszej generacji był bliski finalnej postaci prototyp BMW Concept 4, którego premiera miała miejsce podczas targów motoryzacyjnych w amerykańskim Detroit w styczniu 2013 roku. Seryjne BMW serii 4 zaprezentowane zostało oficjalnie pół roku później, w czerwcu 2013. W stosunku do poprzednika samochód wyróżnił się wydłużonym rozstawem osi, smuklejszą sylwetką dzięki dłuższemu, niższemu i szerszemu nadwoziu.
Technologią, którą promowano przy okazji premiery pierwszej generacji BMW serii 4, było BMW EfficientDynamics zapewniające optymalne połączenie oszczędniejszego układu napędowego z bryłą nadwozia. Zastosowano do niej optymalne połączenie lekkiego szkieletu nadwozia ze zoptymalizowanymi właściwościami aerodynamicznymi za pomocą odpowiednio rozmieszczonych wlotów powietrza.
Produkcja BMW serii 4, najpierw w formie 2-drzwiowego coupe, rozpoczęła się latem 2013 roku. We wrześniu tego samego roku gama nadwoziowa zostałą poszerzona o coupé-cabrio. Samochód dzieli jednostki napędowe z coupe, z czego wyróżnia się on trzyczęściowym, twardym dachem składanym elektrycznie.
Produkowany od roku 2013 BMW Serii 4 to jeden z najlepiej sprzedających się modeli, komfortowy i wciąż uchodzący za elegancki. Jednak nawet najbardziej eleganckie auto wygląda nieestetycznie z reflektorami, które są zaniedbane.
Zniszczone reflektory nie oznaczają wymiany na nowe– warto skorzystać z tańszego rozwiązania i oddać je w ręce specjalistów w celu odnowienia. W salonie Auto Gamma kompleksowo zajmiemy się całym procesem. Jesteśmy w Polsce liderem w zakresie wszelkich usług związanych z reflektorami.
W naszej propozycji zawiera się:
-demontaż lamp z auta(bądź ich odebranie od Klienta kurierem na nasz koszt)
I w zależności od wersji lamp:
-rozklejenie i wyczyszczenie wnętrza lampy wraz z regeneracją soczewki H7
A także
-usunięcie starej powłoki odbłyśnika i napylenie nową warstwą aluminium
-polerowanie klosza bądź wymiana na nowy
-naprawa pękniętej obudowy bądź wymiana na nową
Dodatkowo na życzenie zamontujemy soczewki BI - LED, „pływający” kierunkowskaz i DRL oraz zabezpieczymy lampy folią ochronną. A jeśli właściciel chciałby bardziej personalizować swój pojazd proponujemy przeprowadzenie tuningu lamp– możemy pomalować wnętrze lampy na dowolny kolor, przyciemnić klosze bądź zamontować tzw. Devil eyes.
Nowe, zregenerowane reflektory w BMW F32 Lift to przede wszystkim komfort jazdy, dobre oświetlenie i większa przyjemność z jazdy nocą. Dzięki regeneracji będą prezentowały się jak nowe i ponownie dodadzą szyku i klasy– naszej BMW F32 Lift!
Zapraszamy, aby zapoznać się z cennikiem dotyczącym modelu BMW F32 Lift