Zużyte, porysowane, pokryte brudnym nalotem lampy to zmora każdego samochodu po latach użytkowania. Także reflektory w Nissan Skyline R33 zaliczanym do segmentu sportowej klasy średniej, pod wpływem czasu robią się pożółkłe i matowe, co prowadzi do słabej przepuszczalności światła i w konsekwencji dużo gorszej widoczności na drodze.
Skyline R33 został wyprodukowany w sierpniu 1993 roku. Nieco cięższy od R32, dostępny był w wersji dwu- i czterodrzwiowej; wszystkie modele miały silniki sześciocylindrowe. Nissan zrobił niezwykły skok w dół, wyprodukował wersje GTS z silnikiem 2.0l RB20E, podczas gdy produkcja R33 z silnikiem DOHC RB20DET została przerwana. W R32 były stosowane automatyczne 5-biegowe skrzynie biegów, połączone z 2.5l wolnossącym silnikiem, wszystkie 2.0l oraz 2.5l silniki miały automatyczne, 4-biegowe skrzynie biegów. Niektóre modele zostały zaopatrzone w zmodyfikowany system czterech kół skrętnych HICAS, który został nazwany Super HICAS, zastosowany po raz pierwszy w R32 GT-R. Super HICAS sterował poprzez komputer tylne koła; był to system hydrauliczny. Ograniczono ślizg w tylnym dyferencjale, zamiast tego był on wypełniony kleistym olejem LSD. W aktywny dyferencjał zostały wyposażone wszystkie Skyline’y R33 V-Spec. Silniki RB25DE i RB25DET były wyposażone także w system NVCS (variable inlet cam phasing – system zmiennych faz rozrządu). Miały one pewną przewagę, ponieważ przy pewnej liczbie obrotów została zmieniona krzywka, co zmieniało charakterystykę silnika. Z okazji czterdziestych urodzin Nissana do produkcji został wprowadzony model R33 GT-R w wersji czterodrzwiowej. Modyfikacją tego modelu były zainteresowane dwie firmy: pierwsza to AUTECH, a druga to NISMO.
Produkowany od roku 1957 model Nissan Skyline to jeden z najlepiej sprzedających się modeli, komfortowy i wciąż uchodzący za elegancki. Jednak nawet najbardziej eleganckie auto wygląda nieestetycznie z reflektorami, które są zaniedbane.
Zniszczone reflektory nie oznaczają wymiany na nowe– warto skorzystać z tańszego rozwiązania i oddać je w ręce specjalistów w celu odnowienia. W salonie Auto Gamma kompleksowo zajmiemy się całym procesem. Jesteśmy w Polsce liderem w zakresie wszelkich usług związanych z reflektorami.
W naszej propozycji zawiera się:
-demontaż lamp z auta(bądź ich odebranie od Klienta kurierem na nasz koszt)
I w zależności od wersji lamp:
-rozklejenie i wyczyszczenie wnętrza lampy wraz z regeneracją soczewki H7
A także
-usunięcie starej powłoki odbłyśnika i napylenie nową warstwą aluminium
-polerowanie klosza bądź wymiana na nowy
-naprawa pękniętej obudowy bądź wymiana na nową
Dodatkowo na życzenie zamontujemy soczewki BI - LED, „pływający” kierunkowskaz i DRL oraz zabezpieczymy lampy folią ochronną. A jeśli właściciel chciałby bardziej personalizować swój pojazd proponujemy przeprowadzenie tuningu lamp– możemy pomalować wnętrze lampy na dowolny kolor, przyciemnić klosze bądź zamontować tzw. Devil eyes.
Nowe, zregenerowane reflektory w Nissan Skyline R33 to przede wszystkim komfort jazdy, dobre oświetlenie i większa przyjemność z jazdy nocą. Dzięki regeneracji będą prezentowały się jak nowe i ponownie dodadzą szyku i klasy– naszej Nissan Skyline R33!
Zapraszamy, aby zapoznać się z cennikiem dotyczącym modelu Nissan Skyline R33