Zużyte, porysowane, pokryte brudnym nalotem lampy to zmora każdego samochodu po latach użytkowania. Także reflektory w SAAB 97X zaliczanym do segmentu klasy średniej, pod wpływem czasu robią się pożółkłe i matowe, co prowadzi do słabej przepuszczalności światła i w konsekwencji dużo gorszej widoczności na drodze.
Samochód po raz pierwszy został zaprezentowany podczas targów motoryzacyjnych
w Nowym Jorku w 2004 roku. Jest to pierwszy w historii samochód typu SUV marki Saab. Pojazd przeznaczony był wyłącznie na rynek amerykański i kanadyjski.
Konstrukcja pojazdu została opracowana na płycie podłogowej amerykańskiego koncernu General Motors o oznaczeniu GMT 360, która została wykorzystana do opracowania samochodów Buick Rainer, Chevrolet TrailBlazer, GMC Envoy, Isuzu Ascender oraz Oldsmobile Bravada.
Sylwetka pojazdu składa się z prostych i niezakłóconych linii, a bryła pojazdu pozbawiona została wystających zderzaków i gwałtownych załamań. Przedni pas z charakterystyczną atrapą chłodnicy o trzech wlotach i reflektorami został przeniesiony z modelu 9-3. Model wniósł wszystkie specyficzne cechy szwedzkiej marki do segmentu aut typu SUV m.in. trapezowate boczne okna, a we wnętrzu umieszczoną pomiędzy przednimi fotelami stacyjkę, charakterystyczne uchwytu kratek wentylacyjnych oraz uchwyt na napoje zamontowany w desce rozdzielczej, która jak w innych modelach Saaba zwrócona jest ku kierowcy.
Produkcja modelu 9-7X rozpoczęła się na początku 2005 roku. Do napędu auta wykorzystano amerykańskie silniki benzynowe R6 Vortec 4200 LL8 o pojemności skokowej 4157 cm3 i mocy 275 KM oferowany w wersji Linear oraz V8 Vortec 5300 LH6 o pojemności skokowej 5327 cm3 i mocy 300 KM występujący wersji Arc. W 2007 roku do oferty dołączyły modele w wersji wyposażeniowej Aero do napędu których zastosowano silnik GM Small-Block LS2 o pojemności skokowej 5970 cm3 i mocy 390 KM z modelu Corvette.
Produkowany w latach 1989- 2017 model SAAB to jeden z najlepiej sprzedających się modeli, komfortowy i wciąż uchodzący za elegancki. Jednak nawet najbardziej eleganckie auto wygląda nieestetycznie z reflektorami, które są zaniedbane.
Zniszczone reflektory nie oznaczają wymiany na nowe– warto skorzystać z tańszego rozwiązania i oddać je w ręce specjalistów w celu odnowienia. W salonie Auto Gamma kompleksowo zajmiemy się całym procesem. Jesteśmy w Polsce liderem w zakresie wszelkich usług związanych z reflektorami.
W naszej propozycji zawiera się:
-demontaż lamp z auta(bądź ich odebranie od Klienta kurierem na nasz koszt)
I w zależności od wersji lamp:
-rozklejenie i wyczyszczenie wnętrza lampy wraz z regeneracją soczewki H7
A także
-usunięcie starej powłoki odbłyśnika i napylenie nową warstwą aluminium
-polerowanie klosza bądź wymiana na nowy
-naprawa pękniętej obudowy bądź wymiana na nową
Dodatkowo na życzenie zamontujemy soczewki BI - LED, „pływający” kierunkowskaz i DRL oraz zabezpieczymy lampy folią ochronną. A jeśli właściciel chciałby bardziej personalizować swój pojazd proponujemy przeprowadzenie tuningu lamp– możemy pomalować wnętrze lampy na dowolny kolor, przyciemnić klosze bądź zamontować tzw. Devil eyes.
Nowe, zregenerowane reflektory w SAAB 97X to przede wszystkim komfort jazdy, dobre oświetlenie i większa przyjemność z jazdy nocą. Dzięki regeneracji będą prezentowały się jak nowe i ponownie dodadzą szyku i klasy– naszej SAAB 97X!
Zapraszamy, aby zapoznać się z cennikiem dotyczącym modelu SAAB 97X